top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

על הנייר זה היה אמור להיות תור הזהב של הכדורסל המקומי. אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה עם שלוש קבוצות בעלות תקציבי עתק בסטנדרטים אירופאיים, ובמקרה של הפועל תל אביב מדובר אפילו במספרים היסטוריים שלא נראו פה מעולם. יש לנו נציגות כפולה ביורוליג, שיתופי פעולה אסטרטגיים עם הליגות הבכירות בעולם, וגם בדרגי המשנה יש קבוצות לא רעות בכלל כמו הרצליה וחולון שמתרוצצות ביבשת ומייצגות אותנו בכבוד. אז מה בכל זאת השתבש? קרה דבר אחד פשוט ומסוכן. כל הקבוצות הללו איבדו את הנכס הכי חשוב שלהן. הן לא עוררו כעס או אכזבה, הן גרמו לקהל שלהן להיות אדיש.

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

אור לוי

1.png

אור לוי

12.5.2026

התשה בצפון, ישראל במונדיאל, הפועל אלופה. 1969 או 2026?

15.6.2026

שאגת הלאון

14.6.2026

צפו בהאוזמן ואהרל'ה מתכוננים לגמר הפלייאוף

14.6.2026

יש אליפות! לניקס!!

14.6.2026

עכשיו דרבי. עכשיו טוב. עכשיו זמן לבחון מחדש את הנחות היסוד שלנו

13.6.2026

עוד טורים של אור

ראשון הוכיחה: הספורט חשוב ומחזיק את הנפש

5.6.2026

disco-icon.png

לתפוס את הראש

3.6.2026

disco-icon.png

הכדורסל הישראלי עשיר מאי פעם, אז למה הוא מעורר בנו בעיקר אדישות?

12.5.2026

disco-icon.png

העצמאות שלנו היא לראות את העצמאות שלו

21.4.2026

disco-icon.png

נכנס הכסף, יצא הקסם? (ואיפה הקהל?)

25.2.2026

disco-icon.png

הגמר הראשון שלי: פרק חדש בהיסטוריה?

19.2.2026

disco-icon.png

שאלה של עיתוי: אפקט המאמן החדש בחולון

11.2.2026

disco-icon.png
A.png
yo

תמונת AI

הכדורסל הישראלי עשיר מאי פעם, אז למה הוא מעורר בנו בעיקר אדישות?

image (11).png

הכדורסל הישראלי עשיר מאי פעם, אז למה הוא מעורר בנו בעיקר אדישות?

  • תמונת הסופר/ת: אור לוי
    אור לוי
  • 12 במאי
  • זמן קריאה 4 דקות

על הנייר זה היה אמור להיות תור הזהב של הכדורסל המקומי. אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה עם שלוש קבוצות בעלות תקציבי עתק בסטנדרטים אירופאיים, ובמקרה של הפועל תל אביב מדובר אפילו במספרים היסטוריים שלא נראו פה מעולם. יש לנו נציגות כפולה ביורוליג, שיתופי פעולה אסטרטגיים עם הליגות הבכירות בעולם, וגם בדרגי המשנה יש קבוצות לא רעות בכלל כמו הרצליה וחולון שמתרוצצות ביבשת ומייצגות אותנו בכבוד. אז מה בכל זאת השתבש? קרה דבר אחד פשוט ומסוכן. כל הקבוצות הללו איבדו את הנכס הכי חשוב שלהן. הן לא עוררו כעס או אכזבה, הן גרמו לקהל שלהן להיות אדיש.

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page