top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

אין דבר שאני שונא יותר מהמשפט: "מה אתם עושים?! שחקו פנימה!" המשפט הזה נזרק לחלל האוויר בדרך כלל כשיש לקבוצה אחת יתרון מהותי בצבע, אבל היא מתפתה לזרוק לשלוש או ללכת לבידודים לא יעילים. האמת היא שרק לעיתים רחוקות המשפט הזה נכון בצורה פשוטה כל כך. לרוב, מי שצועק אותו מתעלם לחלוטין מהקבוצה השנייה; כאילו שהיא לא קיימת, וכאילו המאמן והשחקנים שלה לא יודעים שזה בדיוק מה שהיריבה צריכה לעשות.

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

אלעד הופמן

בכיתה ב׳ התחלתי לשחק כדורסל, אבל האמת? זה היה בגלל שבן־דוד שלי זכה בכיף כף, וגם אני רציתי שוקולד. פאסט פורוורד 12 שנים ואני שחקן ״מקצוען״. 22 שנים שילמו לי על התחביב, הייתי בכל הסרטים: אולמות ריקים ומלאים, עליות ליגה וירידות, וגם הפסדים כואבים לצד ניצחונות מתוקים. בן 40, עדיין מחכה לפריצה או לפחות לספר עליה.
שיחקתי עם זר שאמר לי: "Yavne is a basketball factory". כמה שהוא צדק.
נשוי, אב ל־3, באתי לרקוד.

1.png

אלעד הופמן

11.5.2026

התשה בצפון, ישראל במונדיאל, הפועל אלופה. 1969 או 2026?

15.6.2026

שאגת הלאון

14.6.2026

צפו בהאוזמן ואהרל'ה מתכוננים לגמר הפלייאוף

14.6.2026

יש אליפות! לניקס!!

14.6.2026

עכשיו דרבי. עכשיו טוב. עכשיו זמן לבחון מחדש את הנחות היסוד שלנו

13.6.2026

עוד טורים של אלעד

הישרדות

13.6.2026

disco-icon.png

מיציץ' ומדר או מיציץ' נגד מדר

5.6.2026

disco-icon.png

הגנה >> ריצה >> מומנטום >> מומנטום

2.6.2026

disco-icon.png

מסכמים עונה סדירה דרך דמויות המפתח

30.5.2026

disco-icon.png

בדיקה לפני הדרבי: אחת בשיאה, אחת פחות

26.5.2026

disco-icon.png

שביתה ותוצאה

18.5.2026

disco-icon.png

מה השתנה בשביתה הזו?

15.5.2026

disco-icon.png
A.png
yo

צילום: דני מרון, באדיבות ליגת ווינר סל

מי שכאן ומי שפחות

image (11).png

מי שכאן ומי שפחות

  • תמונת הסופר/ת: אלעד הופמן
    אלעד הופמן
  • 11 במאי
  • זמן קריאה 7 דקות

אין דבר שאני שונא יותר מהמשפט: "מה אתם עושים?! שחקו פנימה!" המשפט הזה נזרק לחלל האוויר בדרך כלל כשיש לקבוצה אחת יתרון מהותי בצבע, אבל היא מתפתה לזרוק לשלוש או ללכת לבידודים לא יעילים. האמת היא שרק לעיתים רחוקות המשפט הזה נכון בצורה פשוטה כל כך. לרוב, מי שצועק אותו מתעלם לחלוטין מהקבוצה השנייה; כאילו שהיא לא קיימת, וכאילו המאמן והשחקנים שלה לא יודעים שזה בדיוק מה שהיריבה צריכה לעשות.

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page