השביתה. החוק הרוסי. הטרלול
- שי האוזמן

- 15 במאי
- זמן קריאה 5 דקות
כתבתי אתמול את התחושות שלי נוכח השביתה החדשה שהמציא ניר אלון עם מספר שחקני כדורסל עלומים. עוד משחק מביך שהתקיים בגן נר אחרי + כמה שעות נוספות לחשוב על זה הובילו אותי לתת כאן המשך. נתחיל מענייני התזמון. טרם הישמע טיעון לגופו של עניין בבית משפט, עוברים קודם על הטיעונים המקדמיים. כאלו שיכולים להוביל לסילוקו של ההליך על הסף. ובכן, כטיעון מקדמי, אומר כאן שהמהלך הזה של השחקנים איננו ראוי להתייחסות עניינית, בשלב הראשון. קודם כל, מחמת העיתוי.
















.png)


