top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

כתבתי אתמול את התחושות שלי נוכח השביתה החדשה שהמציא ניר אלון עם מספר שחקני כדורסל עלומים. עוד משחק מביך שהתקיים בגן נר אחרי + כמה שעות נוספות לחשוב על זה הובילו אותי לתת כאן המשך. נתחיל מענייני התזמון. טרם הישמע טיעון לגופו של עניין בבית משפט, עוברים קודם על הטיעונים המקדמיים. כאלו שיכולים להוביל לסילוקו של ההליך על הסף. ובכן, כטיעון מקדמי, אומר כאן שהמהלך הזה של השחקנים איננו ראוי להתייחסות עניינית, בשלב הראשון. קודם כל, מחמת העיתוי.

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

שי האוזמן

פרשן ומלהג כדורסל כפייתי. לשעבר וואלה, ערוץ הספורט וישראל היום. כיום מדבר אל המיקרופונים של בית הפודיום. הרבה דברים השתנו בתפיסת עולם הכדורסל שלי לאורך השנים והעשורים, אבל האהבה לסאונד חריקת הנעליים על הפרקט ולכדור הכתום נותרה כפי שהייתה בגיל 4.  
אחרי הרבה שנים של כתיבה בפלטפורמות של אחרים, הגעתי למסקנה שהגיע הזמן, אומרת אמי, להתחיל משהו חדש. מאפס. בשבילכם ובשבילנו. 
שיהיה לנו בהצלחה. שיהיה לנו סנופי דיסקו.

1.png

שי האוזמן

15.5.2026

התשה בצפון, ישראל במונדיאל, הפועל אלופה. 1969 או 2026?

15.6.2026

שאגת הלאון

14.6.2026

צפו בהאוזמן ואהרל'ה מתכוננים לגמר הפלייאוף

14.6.2026

יש אליפות! לניקס!!

14.6.2026

הישרדות

13.6.2026

עוד טורים של שי

עכשיו דרבי. עכשיו טוב. עכשיו זמן לבחון מחדש את הנחות היסוד שלנו

13.6.2026

disco-icon.png

ליגה אחרת

11.6.2026

disco-icon.png

בית הדין המשמעתי טעה. איטודיס צדק.

10.6.2026

disco-icon.png

טור כאב

8.6.2026

disco-icon.png

על מכבי תל אביב, סאנוגו וקווין קוקילה

4.6.2026

disco-icon.png

גילה רינה דיצה וחדווה. והובר. ובלייזר

3.6.2026

disco-icon.png

ים מדר הוא __________ (תשלימו אתם)

29.5.2026

disco-icon.png
A.png
yo

תמונת AI

השביתה. החוק הרוסי. הטרלול

image (11).png

השביתה. החוק הרוסי. הטרלול

  • תמונת הסופר/ת: שי האוזמן
    שי האוזמן
  • 15 במאי
  • זמן קריאה 5 דקות

כתבתי אתמול את התחושות שלי נוכח השביתה החדשה שהמציא ניר אלון עם מספר שחקני כדורסל עלומים. עוד משחק מביך שהתקיים בגן נר אחרי + כמה שעות נוספות לחשוב על זה הובילו אותי לתת כאן המשך. נתחיל מענייני התזמון. טרם הישמע טיעון לגופו של עניין בבית משפט, עוברים קודם על הטיעונים המקדמיים. כאלו שיכולים להוביל לסילוקו של ההליך על הסף. ובכן, כטיעון מקדמי, אומר כאן שהמהלך הזה של השחקנים איננו ראוי להתייחסות עניינית, בשלב הראשון. קודם כל, מחמת העיתוי.

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page