top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

ארבע פעמים בכיתי ב-15 השנים האחרונות. שלוש מהן היו בנסיבות פרטיות שלא אפרט אליהן כי לא באתי להוריד. הרביעית הייתה הלא צפויה: הייתי באוטו על איילון צפון, יום חמישי והמצעד השבועי של גלגלצ התנגן. המקום הראשון הישראלי הוכרז: קפה שחור חזק מארחים את נצ'י נצ' - יהיה בסדר. 

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

אור עמית

1.png

אור עמית

28.5.2026

התשה בצפון, ישראל במונדיאל, הפועל אלופה. 1969 או 2026?

15.6.2026

צפו בהאוזמן ואהרל'ה מתכוננים לגמר הפלייאוף

14.6.2026

יש אליפות! לניקס!!

14.6.2026

עכשיו דרבי. עכשיו טוב. עכשיו זמן לבחון מחדש את הנחות היסוד שלנו

13.6.2026

הישרדות

13.6.2026

עוד טורים של אור

שאגת הלאון

14.6.2026

disco-icon.png

לא נגמר

9.6.2026

disco-icon.png

משחק הדמעות

31.5.2026

disco-icon.png

סטייט אוף מיינד

28.5.2026

disco-icon.png

#התחלנו

20.5.2026

disco-icon.png

עליית המכונות

14.5.2026

disco-icon.png

זה רק משחק

7.5.2026

disco-icon.png
A.png
yo

תמונת AI

סטייט אוף מיינד

image (11).png

סטייט אוף מיינד

  • תמונת הסופר/ת: אור עמית
    אור עמית
  • 28 במאי
  • זמן קריאה 7 דקות

ארבע פעמים בכיתי ב-15 השנים האחרונות. שלוש מהן היו בנסיבות פרטיות שלא אפרט אליהן כי לא באתי להוריד. הרביעית הייתה הלא צפויה: הייתי באוטו על איילון צפון, יום חמישי והמצעד השבועי של גלגלצ התנגן. המקום הראשון הישראלי הוכרז: קפה שחור חזק מארחים את נצ'י נצ' - יהיה בסדר. 

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page