לקראת הסדרה הגדולה בעשור הנוכחי. ומשחק 7
- אסף רביץ

- 17 במאי
- זמן קריאה 6 דקות
הלילה יסתיים הסיבוב השני עם משחק 7 בין דטרויט לקליבלנד. אבל עם כל הכבוד לקרב ההפכפך הזה, ולשאלה מי מהקבוצות המותשות האלה תגיע כאנדרדוג לגמר המזרח מול הניקס, האירוע הגדול יותר הוא גמר המערב שיתחיל מחר בלילה. אוקלהומה סיטי טיילה אליו כמו אלופה איכותית שנהנתה מהגרלה קלה. סן אנטוניו עבדה יותר קשה, אבל הרשימה לא פחות באופי וביכולת לסיים שתי סדרות כשהיריבה על הברכיים, רק רוצה שייגמר כבר, כולל יריבה איכותית ומנוסה כמו מינסוטה. הייתי קורא לזה הגמר האמיתי אלמלא הניקס, שפשוט טובים מדי כבר שבעה משחקים ברצף מכדי להשאיר אותם מחוץ לדיון של הקבוצות שיכולות לזכות באליפות השנה. אז נתחיל מפריוויו לגמר המערב ונמשיך להכנה למשחק 7.
















.png)


