top of page
הדרך המובילה אל היכל הטוטו בחולון הייתה מעט שונה הפעם. מהרמקולים בשדרה בקע הפלייליסט של שירי אוהדי הפועל ירושלים, שבאופן אינטואיטיבי עשה לי חשק למאפים של איזה שייח' (בלי פרסומות סמויות!). האולם הסגול למראה הואר בנורות אדומות, ולפי הפרומואים אני מוכן להישבע שגם נתלו בחוץ דגלים בצבע הזה. אבל בדיוק התחיל לרדת גשם, וגם היה חשוך בחוץ, אז לא הסתכלתי ומיהרתי פנימה.



