חבילת הרחבה
- גיא עשירי פרוסנר

- 16 באפר׳
- זמן קריאה 13 דקות
ב-25 במרץ הצביע הועד המנהל של ה-NBA בעד הצעד הראשון להרחבת הליגה - "בדיקת הזדמנויות" בסיאטל ולאס וגאס. עילי שטרן כבר כתב על כך בהרחבה, והסביר למה דווקא וגאס וסיאטל, ומה השינוי הצפוי במבנה הליגה. לכל אחד מאלו אתייחס בהמשך, אבל ראשית - אמריקה. הוליווד.















.png)


