top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

אני ואבא שלי מתווכחים מידי פעם בלא מעט נושאים, אבל המשחק המרשים של דני וולף ובן שרף נגד מילווקי באקס במוצ"ש האחרון הזכיר לי ויכוח ספציפי, אחד מהחריפים שבהם: ויכוח השניצל. תמיד הייתי חסיד של שניצל טרי. אחד כזה קראנצ'י, זהוב ומחוספס שיצא הרגע מהשמן הרותח והונח היישר בצלחת או בבגט. אבא שלי, מנגד, בטירוף ששמור למתי מעט, פיתח בחלוף השנים אהבה בלתי מוסברת לזן אחר של שניצל: זה שיוצא מהמקרר.

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

רואי נחום

אין טייטל מכובד יותר מ"אוהד כדורסל". בין לבין אני מבזבז את הזמן בלהיות עורך דין. 
מתרגש מעסקנות, מתלהב מנרטיבים, ומכור למילים פרוגרם, רוסטר, פרנצ'ייז, פיירול ואופסיזן.
בעל זיקה בלתי מוסברת לאנדרדוג, כלומר הפועל חולון ושארלוט הורנטס (זמין בפרטי לשאלות נוקבות).
מגיש פודקאסט "הקול סגול". שוקל כל דל"פ בקפידה. מעריץ את קמבה ווקר, מרקו גודוריץ' וגלן רייס (האב והבן).

1.png

רואי נחום

1.12.2025

יאניס במיאמי. מחשבות ראשוניות

23.6.2026

הקבוצה שבישלה אותי

23.6.2026

קיבלנו את משחקי הרעב. עכשיו למשחקי העייפות

22.6.2026

ואסה קריטית: אל תדברו יותר על מיציץ'

22.6.2026

אוברדוביץ', פורופורופופרומפרו: לפעמים חלומות מתגשמים

21.6.2026

עוד טורים של רואי

ניחוחות של קיץ

31.5.2026

disco-icon.png

צעד אחד צעד: הדרך של ברנקו באדיו לפיינל פור היורוליג

20.5.2026

disco-icon.png

גמר שמוכיח: יש כדורסל איכותי באירופה מחוץ ליורוליג

10.5.2026

disco-icon.png

גירוש ספרד

8.5.2026

disco-icon.png

ברולטה של היורוקאפ אין באמת מנצחים

2.5.2026

disco-icon.png

זעזוע כוח

22.4.2026

disco-icon.png

הכל פה עקום: התדמית. העיתוי. הדרישה. השביתה.

15.4.2026

disco-icon.png
A.png
yo

תמונת AI

שניצלים. הם טעימים גם מהמקרר

image (11).png

שניצלים. הם טעימים גם מהמקרר

  • תמונת הסופר/ת: רואי נחום
    רואי נחום
  • 1 בדצמ׳ 2025
  • זמן קריאה 6 דקות

אני ואבא שלי מתווכחים מידי פעם בלא מעט נושאים, אבל המשחק המרשים של דני וולף ובן שרף נגד מילווקי באקס במוצ"ש האחרון הזכיר לי ויכוח ספציפי, אחד מהחריפים שבהם: ויכוח השניצל. תמיד הייתי חסיד של שניצל טרי. אחד כזה קראנצ'י, זהוב ומחוספס שיצא הרגע מהשמן הרותח והונח היישר בצלחת או בבגט. אבא שלי, מנגד, בטירוף ששמור למתי מעט, פיתח בחלוף השנים אהבה בלתי מוסברת לזן אחר של שניצל: זה שיוצא מהמקרר.

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page