top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

מודה, אני פריבילג. בשנתיים של המלחמה הספקתי להיות בשני פיינל פורים, במשחק מספר 5 בפלייאוף היורוליג, בחצי גמר וברבע גמר יורוקאפ. אבל משהו היה חסר. ידעתי לנקוב במה שחסר (ולא בגלל שחזיתי מקרוב בניצחון אחד בלבד לקבוצה ישראלית), ולא העזתי להגיד. כאילו, בואו. למי בכלל היה פרצוף להתלונן על כדורסל כשהיו חטופים חיים בעזה, וכשהילד ישן בכל לילה בממ"ד בגלל הפחד מאזעקות, וכשחיילים נהרגו ונפצעו, וכשמאות אלפי ישראלים נעקרו מבתיהם? אבל בסוף, אנחנו בעצמנו ילדים. ילדים של החיים. ילדים של המשחק.

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

אהרל'ה ויסברג

קצת לפני בר המצווה פרסמתי את הכתבה הראשונה שלי בעיתון (והיא בכלל הייתה על טניס). כשהייתי בן 16 המצאתי את הכינוי "קטשפר", שחיבר בין עודד קטש לדורון שפר. חלפו כמעט 20 שנה, וכשנכנסתי לראשונה לאולפן וואלה, מאמן בכיר בישראל - היי ננו - ראה אותי לצד שי האוזמן ואודי הירש וכתב לי: "יפה, הצטרפת לצמד רָעִים".
אז הנה, אנחנו שוב כאן. שוב ביחד. וזה חדש, וזה יצירתי, וזה מרגש, ובגדול זה נשמע טוב. בעיקר אם פה ושם נזכור להישאר רָעִים. כי הגיע הזמן למשהו קצת שונה. משהו ישיר. בלי מתווכים. בלי פילטרים. אנחנו - ואתם.
כדורסל הוא הרבה מעבר למשחק. כדורסל הוא החיים. הוא החיבור בין אנשים. וכשאתה זוכה לעבוד במקצוע שאתה אוהב, אין הרבה דברים מרגשים יותר מפגישות של אחד על אחד עם יאניס אדטוקומבו או ז'ליקו אוברדוביץ'. או מלראות משחקים מתובלים בפיצוחים, שבוע אחרי שבוע, יחד עם פיני גרשון. או מהבאת סקופ שמשנה סדר יום. או מהשחזת מקלדת בטור שחושף דברים שלא רצו שתדעו.
נתכתב כאן על משחקים ומגמות ותופעות וסטטיסטיקות, ועל שחקנים ומאמנים ועסקנים ואוהדים, ופה ושם גם על פנטזי, ונקפיד על רפרנסים לסיינפלד.
איש חכם הבטיח שיהיה כאן דיסקו. סוף סוף אני מעז לרקוד בפומבי, רק שלא אסיים כמו איליין בניס.
גגגגידיאפ!

1.png

אהרל'ה ויסברג

12.12.2025

תם הטקס

24.6.2026

יאניס במיאמי. מחשבות ראשוניות

23.6.2026

הקבוצה שבישלה אותי

23.6.2026

קיבלנו את משחקי הרעב. עכשיו למשחקי העייפות

22.6.2026

גיים 2. הקבוצה ניצחה

19.6.2026

עוד טורים של אהרל'ה

החלוק הלבן התמלא כתמי דם ובוץ. קטש טיפס עוד מדרגה

24.6.2026

disco-icon.png

ואסה קריטית: אל תדברו יותר על מיציץ'

22.6.2026

disco-icon.png

אוברדוביץ', פורופורופופרומפרו: לפעמים חלומות מתגשמים

21.6.2026

disco-icon.png

היה 10: אימן, תימרן, ניהל, החליף, סימן, הנהיג, הוביל, ניצח

20.6.2026

disco-icon.png

הטוב מחמישה: ככה מגיעים לגמר. וככה הכי לא

17.6.2026

disco-icon.png

התשה בצפון, ישראל במונדיאל, הפועל אלופה. 1969 או 2026?

15.6.2026

disco-icon.png

שלח אותם לים: בין אדישות להשפלה, בין אומץ לאין ברירה

12.6.2026

disco-icon.png
A.png
yo

תמונה: הדיסקו

פיסת חיים: ערב של כדורסל, עור ברווז וכל כך הרבה מעבר

image (11).png

פיסת חיים: ערב של כדורסל, עור ברווז וכל כך הרבה מעבר

  • תמונת הסופר/ת: אהרל'ה ויסברג
    אהרל'ה ויסברג
  • 12 בדצמ׳ 2025
  • זמן קריאה 4 דקות

מודה, אני פריבילג. בשנתיים של המלחמה הספקתי להיות בשני פיינל פורים, במשחק מספר 5 בפלייאוף היורוליג, בחצי גמר וברבע גמר יורוקאפ. אבל משהו היה חסר. ידעתי לנקוב במה שחסר (ולא בגלל שחזיתי מקרוב בניצחון אחד בלבד לקבוצה ישראלית), ולא העזתי להגיד. כאילו, בואו. למי בכלל היה פרצוף להתלונן על כדורסל כשהיו חטופים חיים בעזה, וכשהילד ישן בכל לילה בממ"ד בגלל הפחד מאזעקות, וכשחיילים נהרגו ונפצעו, וכשמאות אלפי ישראלים נעקרו מבתיהם? אבל בסוף, אנחנו בעצמנו ילדים. ילדים של החיים. ילדים של המשחק.

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page