top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

אני ממש זוכר את החוויה הזו כילד. אסטודיאנטס מדריד הקטנה והאלמונית, בעונתה הראשונה אי פעם בגביע אירופה לאלופות, הדהימה את מכבי ת"א על חודה של נקודה והעפילה לפיינל פור ב-1992. באחד העיתונים צוטט פרשן ספרדי שהסביר משהו ברוח הזו: "האופנוענים הסטודנטים באו לסדרה, ופשוט היו מהירים, רעננים וצמאים מדי עבור הסוסיתא העתיקה והעייפה". האם זה מה שעומד לקרות גם כעת, 34 שנים אחרי, בהיפוך תפקידים בין שני מועדונים אחרים מאותן ערים?

    שיתוף:

    Banner.jpg

    רוצה להמשיך לקרוא?

    יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

    כאן

    מנוי משלם? להתחברות לחץ

    talkWithUs.png

    דברו איתנו

    יש לכם הערות או הארות על הטור?

    בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

    אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

    אהרל'ה ויסברג

    קצת לפני בר המצווה פרסמתי את הכתבה הראשונה שלי בעיתון (והיא בכלל הייתה על טניס). כשהייתי בן 16 המצאתי את הכינוי "קטשפר", שחיבר בין עודד קטש לדורון שפר. חלפו כמעט 20 שנה, וכשנכנסתי לראשונה לאולפן וואלה, מאמן בכיר בישראל - היי ננו - ראה אותי לצד שי האוזמן ואודי הירש וכתב לי: "יפה, הצטרפת לצמד רָעִים".
    אז הנה, אנחנו שוב כאן. שוב ביחד. וזה חדש, וזה יצירתי, וזה מרגש, ובגדול זה נשמע טוב. בעיקר אם פה ושם נזכור להישאר רָעִים. כי הגיע הזמן למשהו קצת שונה. משהו ישיר. בלי מתווכים. בלי פילטרים. אנחנו - ואתם.
    כדורסל הוא הרבה מעבר למשחק. כדורסל הוא החיים. הוא החיבור בין אנשים. וכשאתה זוכה לעבוד במקצוע שאתה אוהב, אין הרבה דברים מרגשים יותר מפגישות של אחד על אחד עם יאניס אדטוקומבו או ז'ליקו אוברדוביץ'. או מלראות משחקים מתובלים בפיצוחים, שבוע אחרי שבוע, יחד עם פיני גרשון. או מהבאת סקופ שמשנה סדר יום. או מהשחזת מקלדת בטור שחושף דברים שלא רצו שתדעו.
    נתכתב כאן על משחקים ומגמות ותופעות וסטטיסטיקות, ועל שחקנים ומאמנים ועסקנים ואוהדים, ופה ושם גם על פנטזי, ונקפיד על רפרנסים לסיינפלד.
    איש חכם הבטיח שיהיה כאן דיסקו. סוף סוף אני מעז לרקוד בפומבי, רק שלא אסיים כמו איליין בניס.
    גגגגידיאפ!

    1.png

    אהרל'ה ויסברג

    29.4.2026

    יאניס במיאמי. מחשבות ראשוניות

    23.6.2026

    הקבוצה שבישלה אותי

    23.6.2026

    קיבלנו את משחקי הרעב. עכשיו למשחקי העייפות

    22.6.2026

    גיים 2. הקבוצה ניצחה

    19.6.2026

    תורת המשחקים

    18.6.2026

    עוד טורים של אהרל'ה

    ואסה קריטית: אל תדברו יותר על מיציץ'

    22.6.2026

    disco-icon.png

    אוברדוביץ', פורופורופופרומפרו: לפעמים חלומות מתגשמים

    21.6.2026

    disco-icon.png

    היה 10: אימן, תימרן, ניהל, החליף, סימן, הנהיג, הוביל, ניצח

    20.6.2026

    disco-icon.png

    הטוב מחמישה: ככה מגיעים לגמר. וככה הכי לא

    17.6.2026

    disco-icon.png

    התשה בצפון, ישראל במונדיאל, הפועל אלופה. 1969 או 2026?

    15.6.2026

    disco-icon.png

    שלח אותם לים: בין אדישות להשפלה, בין אומץ לאין ברירה

    12.6.2026

    disco-icon.png

    אין, אין, אין חגיגה: הכדורסל הישראלי שבוי בידי אינטרסנטים

    9.6.2026

    disco-icon.png
    A.png
    yo

    תמונת AI

    למה שהפועל ת"א תעיף את ריאל מדריד? בואו ננסה

    image (11).png

    למה שהפועל ת"א תעיף את ריאל מדריד? בואו ננסה

    • תמונת הסופר/ת: אהרל'ה ויסברג
      אהרל'ה ויסברג
    • 28 באפר׳
    • זמן קריאה 4 דקות

    עודכן: 29 באפר׳

    אני ממש זוכר את החוויה הזו כילד. אסטודיאנטס מדריד הקטנה והאלמונית, בעונתה הראשונה אי פעם בגביע אירופה לאלופות, הדהימה את מכבי ת"א על חודה של נקודה והעפילה לפיינל פור ב-1992. באחד העיתונים צוטט פרשן ספרדי שהסביר משהו ברוח הזו: "האופנוענים הסטודנטים באו לסדרה, ופשוט היו מהירים, רעננים וצמאים מדי עבור הסוסיתא העתיקה והעייפה". האם זה מה שעומד לקרות גם כעת, 34 שנים אחרי, בהיפוך תפקידים בין שני מועדונים אחרים מאותן ערים?

      רוצה להמשיך לקרוא?

      רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

      bottom of page