top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

הפעם האחרונה ששמנו כאן את ברוקלין נטס על שולחן הניתוחים הייתה ב-1 בדצמבר. עד אז, הכל עבד כשורה: הפסדים שמצטברים בערימות, ווטרנים שמנפחים מספרים לקראת טרייד אפשרי  ורוקיז שמשתפשפים ומתחילים להראות ניצוצות. בדיוק כמו שאלוהי הטנקינג תכנן שם למעלה. מאז - אסון. שבעה ניצחונות מעשרת המשחקים בחודש דצמבר, תוך תצוגות מרשימות מול שארלוט, פילדלפיה, טורונטו ושיקגו. איך זה קרה אתם שואלים? בעיקר בזכות הצד שבו אמורים לשמור. הנטס הציגו בחודש דצמבר, רחמנא ליצלן, את ההגנה הטובה בליגה, עם מדד יעילות הגנתית של 103.5. לשם השוואה, בחודש אוקטובר דורגה החבורה של פרננדס במקום האחרון בליגה באותו המדד, ובחודש נובמבר "התקדמה" למקום ה-26, עם כמעט 120 נקודות שהיא סופגת ל100 פוזשנים.

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

רואי נחום

אין טייטל מכובד יותר מ"אוהד כדורסל". בין לבין אני מבזבז את הזמן בלהיות עורך דין. 
מתרגש מעסקנות, מתלהב מנרטיבים, ומכור למילים פרוגרם, רוסטר, פרנצ'ייז, פיירול ואופסיזן.
בעל זיקה בלתי מוסברת לאנדרדוג, כלומר הפועל חולון ושארלוט הורנטס (זמין בפרטי לשאלות נוקבות).
מגיש פודקאסט "הקול סגול". שוקל כל דל"פ בקפידה. מעריץ את קמבה ווקר, מרקו גודוריץ' וגלן רייס (האב והבן).

1.png

רואי נחום

29.12.2025

החלוק הלבן התמלא כתמי דם ובוץ. קטש טיפס עוד מדרגה

24.6.2026

תם הטקס

24.6.2026

יאניס במיאמי. מחשבות ראשוניות

23.6.2026

הקבוצה שבישלה אותי

23.6.2026

קיבלנו את משחקי הרעב. עכשיו למשחקי העייפות

22.6.2026

עוד טורים של רואי

ניחוחות של קיץ

31.5.2026

disco-icon.png

צעד אחד צעד: הדרך של ברנקו באדיו לפיינל פור היורוליג

20.5.2026

disco-icon.png

גמר שמוכיח: יש כדורסל איכותי באירופה מחוץ ליורוליג

10.5.2026

disco-icon.png

גירוש ספרד

8.5.2026

disco-icon.png

ברולטה של היורוקאפ אין באמת מנצחים

2.5.2026

disco-icon.png

זעזוע כוח

22.4.2026

disco-icon.png

הכל פה עקום: התדמית. העיתוי. הדרישה. השביתה.

15.4.2026

disco-icon.png
A.png
yo

תמונת AI

הבעיות של ברוקלין נעלמו. וזו בעיה גדולה

image (11).png

הבעיות של ברוקלין נעלמו. וזו בעיה גדולה

  • תמונת הסופר/ת: רואי נחום
    רואי נחום
  • 29 בדצמ׳ 2025
  • זמן קריאה 5 דקות

הפעם האחרונה ששמנו כאן את ברוקלין נטס על שולחן הניתוחים הייתה ב-1 בדצמבר. עד אז, הכל עבד כשורה: הפסדים שמצטברים בערימות, ווטרנים שמנפחים מספרים לקראת טרייד אפשרי  ורוקיז שמשתפשפים ומתחילים להראות ניצוצות. בדיוק כמו שאלוהי הטנקינג תכנן שם למעלה. מאז - אסון. שבעה ניצחונות מעשרת המשחקים בחודש דצמבר, תוך תצוגות מרשימות מול שארלוט, פילדלפיה, טורונטו ושיקגו. איך זה קרה אתם שואלים? בעיקר בזכות הצד שבו אמורים לשמור. הנטס הציגו בחודש דצמבר, רחמנא ליצלן, את ההגנה הטובה בליגה, עם מדד יעילות הגנתית של 103.5. לשם השוואה, בחודש אוקטובר דורגה החבורה של פרננדס במקום האחרון בליגה באותו המדד, ובחודש נובמבר "התקדמה" למקום ה-26, עם כמעט 120 נקודות שהיא סופגת ל100 פוזשנים.

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page