top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

יש לנו פיינל פור. ארבע קבוצות יאבקו החל מסוף השבוע הקרוב על זכותן להניף ברזל: אריזונה, מישיגן, יוקון ואילינוי. אחרי סופ"ש עמוס במשחקים שבו שוחקו שלבי שמינית הגמר ורבע הגמר. אחרי, כצפוי ובאופן מסורתי, משחקים צמוד שהלכו קרוב-קרוב עד השנייה האחרונה. אחרי וואחד ממתק של שלשת ניצחון אדירה במשחק האחרון. אחרי לא מעט דמעות שנשפכו על הפרקט עם שריקות הסיום ובמסיבות העיתונאים - דמעות שגרמו לי להרהר באכזריות המתפרצת של פורמט הנוקאאוט, פורמט אליו אנחנו מורגלים היטב בכדורסל האירופי. כך חולקו כאן שנים על גבי שנים תארים רבים. אבל משהו פה מרגיש לי אחר.

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

רואי נחום

אין טייטל מכובד יותר מ"אוהד כדורסל". בין לבין אני מבזבז את הזמן בלהיות עורך דין. 
מתרגש מעסקנות, מתלהב מנרטיבים, ומכור למילים פרוגרם, רוסטר, פרנצ'ייז, פיירול ואופסיזן.
בעל זיקה בלתי מוסברת לאנדרדוג, כלומר הפועל חולון ושארלוט הורנטס (זמין בפרטי לשאלות נוקבות).
מגיש פודקאסט "הקול סגול". שוקל כל דל"פ בקפידה. מעריץ את קמבה ווקר, מרקו גודוריץ' וגלן רייס (האב והבן).

1.png

רואי נחום

30.3.2026

החלוק הלבן התמלא כתמי דם ובוץ. קטש טיפס עוד מדרגה

24.6.2026

תם הטקס

24.6.2026

יאניס במיאמי. מחשבות ראשוניות

23.6.2026

הקבוצה שבישלה אותי

23.6.2026

קיבלנו את משחקי הרעב. עכשיו למשחקי העייפות

22.6.2026

עוד טורים של רואי

ניחוחות של קיץ

31.5.2026

disco-icon.png

צעד אחד צעד: הדרך של ברנקו באדיו לפיינל פור היורוליג

20.5.2026

disco-icon.png

גמר שמוכיח: יש כדורסל איכותי באירופה מחוץ ליורוליג

10.5.2026

disco-icon.png

גירוש ספרד

8.5.2026

disco-icon.png

ברולטה של היורוקאפ אין באמת מנצחים

2.5.2026

disco-icon.png

זעזוע כוח

22.4.2026

disco-icon.png

הכל פה עקום: התדמית. העיתוי. הדרישה. השביתה.

15.4.2026

disco-icon.png
A.png
yo

תמונת AI

תם החלק הישראלי. הפיינל פור בדרך

image (11).png

תם החלק הישראלי. הפיינל פור בדרך

  • תמונת הסופר/ת: רואי נחום
    רואי נחום
  • 30 במרץ
  • זמן קריאה 8 דקות

יש לנו פיינל פור. ארבע קבוצות יאבקו החל מסוף השבוע הקרוב על זכותן להניף ברזל: אריזונה, מישיגן, יוקון ואילינוי. אחרי סופ"ש עמוס במשחקים שבו שוחקו שלבי שמינית הגמר ורבע הגמר. אחרי, כצפוי ובאופן מסורתי, משחקים צמוד שהלכו קרוב-קרוב עד השנייה האחרונה. אחרי וואחד ממתק של שלשת ניצחון אדירה במשחק האחרון. אחרי לא מעט דמעות שנשפכו על הפרקט עם שריקות הסיום ובמסיבות העיתונאים - דמעות שגרמו לי להרהר באכזריות המתפרצת של פורמט הנוקאאוט, פורמט אליו אנחנו מורגלים היטב בכדורסל האירופי. כך חולקו כאן שנים על גבי שנים תארים רבים. אבל משהו פה מרגיש לי אחר.

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page