top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

מצחיק איך פרופורציות משתנות. אני חושב שאם היו אומרים לאוהדי הבלייזרס שאחרי המשחק השלישי מול הספרס הסדרה תעמוד על מצב של 2-1 לסן אנטוניו אחרי שלושה משחקים צמודים, הם היו אולי לא מאושרים מזה, אבל כן אומרים שזה תרחיש טוב. המצב כרגע הוא שהבלייזרס יכולים להרגיש בעיקר תחושת פספוס. וכמו שאנחנו יודעים לפרגן לדני על הפעמים בהם הוא סוחב את הקבוצה לניצחון צריך לומר שההפסד הפעם - גם אם לא באשמתו, לכל הפחות באחריותו.

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

אור עמית

1.png

אור עמית

25.4.2026

יאניס במיאמי. מחשבות ראשוניות

23.6.2026

הקבוצה שבישלה אותי

23.6.2026

קיבלנו את משחקי הרעב. עכשיו למשחקי העייפות

22.6.2026

ואסה קריטית: אל תדברו יותר על מיציץ'

22.6.2026

אוברדוביץ', פורופורופופרומפרו: לפעמים חלומות מתגשמים

21.6.2026

עוד טורים של אור

שאגת הלאון

14.6.2026

disco-icon.png

לא נגמר

9.6.2026

disco-icon.png

משחק הדמעות

31.5.2026

disco-icon.png

סטייט אוף מיינד

28.5.2026

disco-icon.png

#התחלנו

20.5.2026

disco-icon.png

עליית המכונות

14.5.2026

disco-icon.png

זה רק משחק

7.5.2026

disco-icon.png
A.png
yo

תמונת AI

לא באשמתו, לכל הפחות באחריותו

image (11).png

לא באשמתו, לכל הפחות באחריותו

  • תמונת הסופר/ת: אור עמית
    אור עמית
  • 25 באפר׳
  • זמן קריאה 2 דקות

מצחיק איך פרופורציות משתנות. אני חושב שאם היו אומרים לאוהדי הבלייזרס שאחרי המשחק השלישי מול הספרס הסדרה תעמוד על מצב של 2-1 לסן אנטוניו אחרי שלושה משחקים צמודים, הם היו אולי לא מאושרים מזה, אבל כן אומרים שזה תרחיש טוב. המצב כרגע הוא שהבלייזרס יכולים להרגיש בעיקר תחושת פספוס. וכמו שאנחנו יודעים לפרגן לדני על הפעמים בהם הוא סוחב את הקבוצה לניצחון צריך לומר שההפסד הפעם - גם אם לא באשמתו, לכל הפחות באחריותו.

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page