top of page
headerBg.png
login-v (1).png
login (1).png
logo-new.png

יוני 2025. הארנה בירושלים. חם, חם מאוד. לא ישנתי כמה לילות טובים. ההתרגשות בשיאה. אליפות על הפרק. ואין תרחיש אחר. באנו לעיר הקודש כדי לקחת עוד מתכת. אין דבר יותר חשוב ממתכות אצלנו. אני נזכרת במשחק הזה ומתחילה להתעורר אצלי ספק בחילה ספק צרבת ספק זיכרון שהייתי מעדיפה לשכוח. אולי המשחק המסויט ביותר בחיי. ובתור מכביסטית חוויתי לא מעט (זוכרים ששתי עונות קודם הפסדנו 3 דרבים? יופי, צרבת נעימה). 

שיתוף:

Banner.jpg

רוצה להמשיך לקרוא?

יש לנו מחיר מבצע, שנתי או חודשי, במיוחד בשבילך.

כאן

מנוי משלם? להתחברות לחץ

talkWithUs.png

דברו איתנו

יש לכם הערות או הארות על הטור?

בואו לפגוש אותנו ולהגיב ברשתות החברתיות.

אנחנו זמינים בכל הפלטפורמות. חפשו הדיסקו

מערכת הדיסקו

1.png

מערכת הדיסקו

16.2.2026

יאניס במיאמי. מחשבות ראשוניות

23.6.2026

הקבוצה שבישלה אותי

23.6.2026

קיבלנו את משחקי הרעב. עכשיו למשחקי העייפות

22.6.2026

ואסה קריטית: אל תדברו יותר על מיציץ'

22.6.2026

אוברדוביץ', פורופורופופרומפרו: לפעמים חלומות מתגשמים

21.6.2026

עוד טורים של מערכת הדיסקו

צפו בהאוזמן ואהרל'ה מתכוננים לגמר הפלייאוף

14.6.2026

disco-icon.png

הערב: משחק 5 - משחק על אליפות. נועם יעקב ואוסטנד מול אנטוורפן בשידור ישיר רק אצלנו

13.6.2026

disco-icon.png

הערב בשידור ישיר אצלנו באתר: נועם יעקב מרחק ניצחון מאליפות

11.6.2026

disco-icon.png

הערב: שידור ישיר ממשחק מספר 3 בין אוסטנד לאנטוורפן

8.6.2026

disco-icon.png

ספר התקציב של מכבי: תמיר בלאט

3.6.2026

disco-icon.png

רגע לפני סיום העונה: הכדור עובר אליכם

29.5.2026

disco-icon.png

טקס פרסי היורוליג של הדיסקו לעונת 2025/26

24.5.2026

disco-icon.png
A.png
yo

תמונת AI

איזה סיוט. איזה נאחס. מתכוננות לעוד פרק של מכבי - ירושלים

image (11).png

איזה סיוט. איזה נאחס. מתכוננות לעוד פרק של מכבי - ירושלים

  • תמונת הסופר/ת: מערכת הדיסקו
    מערכת הדיסקו
  • 15 בפבר׳
  • זמן קריאה 4 דקות

עודכן: 16 בפבר׳

יוני 2025. הארנה בירושלים. חם, חם מאוד. לא ישנתי כמה לילות טובים. ההתרגשות בשיאה. אליפות על הפרק. ואין תרחיש אחר. באנו לעיר הקודש כדי לקחת עוד מתכת. אין דבר יותר חשוב ממתכות אצלנו. אני נזכרת במשחק הזה ומתחילה להתעורר אצלי ספק בחילה ספק צרבת ספק זיכרון שהייתי מעדיפה לשכוח. אולי המשחק המסויט ביותר בחיי. ובתור מכביסטית חוויתי לא מעט (זוכרים ששתי עונות קודם הפסדנו 3 דרבים? יופי, צרבת נעימה). 

רוצה להמשיך לקרוא?

רק המנויים של hadisco.co.il יכולים לקרוא את הפוסט הזה.

bottom of page